Obserwatorzy

sobota, 10 sierpnia 2013

Samochodzik

-Troszkę sobie pojeżdżę
 -Chyba już wyrosłam z tej zabawki.
 -Lenka, co robisz?
-Tak sobie jeżdżę, a co?
 -No nic, fajny ten samochodzik.
 -Chcesz pojeździć?
-A mogę???
 -Taaa, ja już z niego wyrosłam.
 -Ale się cieszę :)
 -Tylko uważaj, nie spadnij!!!
 -Ok, postaram się :)
 -Bruuum, brrrrr, brummmmm!!!
 -Uważaj!!!
-No przecież uważam.
 -Brrrrrrrrrrum!

 -Fajnie jest mieć siostrę :)
 To były jeszcze zdjęcia z Olsztyna, z balkonu mojej siostry.
A tu niespodzianka, jaką dostałam od Agnieszki dollscaffe w końcu duże będą miały w czym chodzić, dziękuję ci Aga bardzo :*
Cudne pudełeczko (przyda się do transportu lalek :)
a w nim ciuszki
 i jeszcze sukieneczka którą już Ida nosi 
 i cudne oślątko w szydełkowych porciętach :)
 Samochodzik pochodzi z zestawu Evi 

Dziękuję za uwagę ;)


13 komentarzy:

  1. Samochodzik wprost idealny a osiołek w portkach genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombowy samochód. To dopiero zabawa. Śliczna ta walizeczka na ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te Twoje panny to mają dobrze :) A to rowerek, a to hulajnoga, a teraz samochodzik i kupa ciuchów... Czy przypadkiem całkiem się nie rozpuszczą...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten samochodzik. Nawet mam podobny :)
    i super prezent dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne lalki i super ciuszki !!!
    Jak namówiłyście Evi na rozstanie
    z samochodzikiem ?
    Na zdjęciu prezentuje bardzo rozwinięte poczucie własności ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że ubranka się spodobały :)
    Daleko im do ideału. Ale to miał być tylko symbol.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obie dziewczyniki super prezentują się z nową zabawką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesyjka z autkiem genialna, świetny zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne autko! idealne dla lal :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo,jak się ładnie dziewuszki umieją bawić :) no i dzielić zabawkami!

    a pudło - bombowe!!!!!!osiołek w galotach mnie rozczulił!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna historyjka, samochodzik jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia z maluchami i samochodzikiem :)
    Widać, ze bawiły się rewelacyjnie i jakie zgodne jak na siostrzyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze chwila i zakocham się w tych wielkookich kosmitkach :-) RATUNKU: nie stać mnie, nie stać!...

    OdpowiedzUsuń