Obserwatorzy

piątek, 16 sierpnia 2013

Domowe porządki Jagódki i zabawa w Skyte-Parku

Mała stwierdziła że brudno, więc najwyższy czas trochę posprzątać, nie patrząc na upał wzięła się do roboty. (Ubranko mojej produkcji ;) )
-Trochę brudne to okno
 -Trzeba je troszkę umyć
 -Pucu, pucu, chlastu, plastu...
 ...nie mam rączek jedenastu
 -Jeszcze troszeczkę poprawek
 -Płuczemy ściereczkę
 -Jeszcze z drugiej strony

 -Polerujemy
 -i odpoczywamy :)
 Po porządkach Jagódka przebrała się i pojechała na plac zabaw

 Nudziła się w samochodzie, było tak gorąco.

 No, w końcu jest. 
 -Siuuuup!!!
 I w skyte-parku
 -oj, czemu nie wzięłam deskorolki :(
 -Ale ibez niej można się świetnie bawić :)
 I bonus :)
Przepraszam za marną jakość zdjęć z placu zabaw, ale robiłam moim nowym, beznadziejnym telefonem, nie wiedziałam że wyjdą aż tak fatalne ;)

6 komentarzy:

  1. Pięknie sprząta - dzielna dziewuszka :)
    Nie przyjechałaby do mnie posprzątać ???
    Plac zabaw też się znajdzie :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ spracowane maleństwo :d
    i odpoczynek też się należy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: This doll is hardworking. A very original photos cleaning. Great! Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie że masz Jadzię za pomocnicę :)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wyszły całkiem ładne.
    Pomyślałam, że moje okna też wymagają umycia, przydałaby mi się taka Jagódka.
    Spytam wśród swoich, może znajdę ochotniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale sprząta - ja nie lubię myć okien - pożyczyłabym takiego ochotnika:)

    OdpowiedzUsuń