Obserwatorzy

niedziela, 1 lipca 2012

Tańczące księżniczki Isla i Hadley

Muszę nadrobić tu trochę zaległości Barbiowych, bo jak dotrą moje żywiczki, to pewnie nic innego już tu nie wrzucę ;)
Zostały mi jeszcze księżniczki i Myscenki, także do roboty ;)
Z bajki "12 tańczących księżniczek" miałam tylko dwie, za to podwójnie :) Bliźniaczki Isla i Hadley, nr katalogowy J8889-0.
Pierwszą parkę kupiłam gołą na all, drugą dostałam od Rozelki z 1 sukienką. Jedna parka dostała się Julci, córeczce mojego kuzyna, mają się u niej dobrze, drugą parkę później sprzedałam.
fotka z netu
i moje bliźniaczki
 to sukienka oryginalna, naprawiana przez mnie


a tą szyłam do kompletu

to są bliźniaczki nr 2, obie sukienki uszyłam
i reszta księżniczek, fotka dość słaba z internetu

4 komentarze:

  1. Nie wiem czemu mam wrażenie, że już te Twoje baletnice widziałam? Bo mam te same i pamiętam, że podziwiałam, jak uszyłaś identyczne stroje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na DP lub Pingerku? A tu wrzucałam je jak sprzedawałam to może wtedy?

      Usuń
  2. świetne ciuchy uszyłaś! chyba fajniejsze niż oryginały :D

    OdpowiedzUsuń
  3. :D Ta seria wyjątkowo mi przypadła do gustu jak byłam troszkę mniejsza. Mam z niej kena i środkową małą barbinkę :D

    OdpowiedzUsuń