Obserwatorzy

piątek, 27 lipca 2012

Fairy Land x4 :)

No i w końcu przybyły, zamawiane 2 maja, dotarły do mnie 27 lipca. Tydzień w celnym czekały i dziś rano w końcu listonosz w zębach ;) je przyniósł.
Dwie są moje a dwie koleżanki. Mogę się nimi do poniedziałku pobawić :)

Przedstawiam Wam więc:
Pudło ;)

i w pudle były 4 pudełka
W największym MNF Lishe - moja :)




LTF Ante - mojej koleżanki




i dwie PKF Ante - jedna moja, jedna koleżanki :)








Sorki za ilość fot, ale przy tej ilości lalek to inaczej się nie da :)

Ale mnie głowa boli ;)

13 komentarzy:

  1. MNF LIsha to piękna lalka, gratuluję Ci i czekam co z niej "zrobisz" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle lalek na raz :)To musiało być niesamowite uczucie móc je otworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Panny są śliczne. Z wielka nie cierpliwością czekam na więcej zdjęć!Jak znajdę znowu chwilkę to wskoczę je podziwiać.Ciesz się nimi bo wybrałaś cudowne lalki.:)
    PS>Gratulacje i dla koleżanki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)))))))))Co za arrival !!!!!! A LTF ma brązowe oczka...dlaczego moja takich nie dostała ;/
    Lalki są przepiękne !!! Raz jeszcze gratuluję no i czekam na WIĘCEJ zdjęć ^______^

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Ante ma niebieskie oczka i różowe usteczka, czy ja źle widzę? ;) Wyczekałaś się, ale WARTO dla takich lalek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wszystkim :)
    Drutefka, Ante ma różowe usteczka, ale oczka mają bardziej zielony odcień :) Druga ma brązowe z niebiesko-szarym, ta z zielonymi u mnie zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dużo lalek. Mam nadzieję, że będzie z nimi dużo zabawy, na długo...

    OdpowiedzUsuń
  8. no niezle!!! Zaskoczyłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie absolutnie cudowne!!! Nie mogę się napatrzeć! Fairyland jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zbieram teraz na większą Ante, muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :)
    Czytam Twojego bloga już od jakiegoś czasu. Mamy trochę wspólnego - przede wszystkim - trzech synków, no i lubimy lalki :)
    PS a w jakim wieku są Twoi chłopcy?

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bym chyba oszalała gdybym tyle lalek zobaczyła :D zazdroszczę i czekam na zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń