Obserwatorzy

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Barbie Flying Butterfly #29345 z 2000 roku

Tą lalkę kupiłam od koleżanki (dzięki Balantynko). Wcześniej opisywałam Tereskę z tej serii, jest jeszcze Christie i właśnie w jej sukience paraduje motylkowa Barbie. Brak jej skrzydeł, ale kiedyś zamierzam je dorobić.
Barbie ma śliczne zielone oczy, uważam że w tej zielonej sukience wygląda lepiej niż w swojej różowej ;)
fotka promo z netu
a tu moja motylkowa Barbie

i dla przypomnienia z Tereską


 Tereska ma niestety podcięte włoski, mechanizm na plecach nie działa, ale i tak ją lubię :)





3 komentarze:

  1. Ślicznotki! Ja mam tylko Teresę i muszę stwierdzić, że to strasznie fajne lalki. Christie nigdy nie widziałam u nikogo. Fajnie, że masz chociaż kieckę od niej ;) A Basia całkiem nieźle się prezentuje w zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  2. mechanizm wygląda dość przerażająco :D
    ale obydwie mają przesłodkie mordki za to

    OdpowiedzUsuń