Obserwatorzy

piątek, 12 sierpnia 2011

Prince Dominik z księżniczki i żebraczki

Dominika też już opisywałam, ale jemu również skompletowałam ubranko, z czego ogromnie się cieszę bo jest na prawdę ładne :)
Kupiłam go w samych spodniach i jakiejś niebieskiej koszuli, górę ubranka udało mi się zdobyć jakiś czas temu z allegro, miał ją na sobie książę Aidan :) Nie pokazywałam ubranka od razu, bo biedaczek był bosy, co psuło efekt, dopiero teraz uszyłam dla niego buty.




Tak dla ciekawości, Dominik też jest na ciałku artykułowanym.
Poniżej fotka z netu

3 komentarze:

  1. Książę jak malowany, a buty idealne! Powiem Ci, że gdybym czuła się ciut lepiej to bym więcej szyła, bo mam dużo pomysłów, ale w ciąży nie zawsze jest spokojnie...

    Marzena gratuluję! Mój kochany chciał pierworodnego, a tu dziewczynka. :) Ja się tam cieszę, a on nie bardzo, bo jego brata dziewczyna też w ciąży (jest między nami tydzień różnicy) i będą mieć chłopaka. Wiadomo, że między braćmi jest rywalizacja, ale nie wiedziałam, że w tej kwestii też. :P Pozdrawiam i zdrówka życzę!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo,ten to dopiero przystojniacha!

    @MAgdalena - zobaczysz,jak sie córeczka urodzi, to tatuś sie w niej tak zakocha, że ho ho!To bzdety jakieś z tym "pierworodnym", nie martw się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak myślę, u nas za każdym razem miała być dziewczynka a wyszedł chłopak i każdego mocno kochamy :)

    OdpowiedzUsuń