Obserwatorzy

niedziela, 31 lipca 2011

Chat Divas Barbie L3817 z 2007 roku

Kolejna Barbie kupiona na allegro, to śpiewająca Chat Divas. Po podniesieniu rączki z mikrofonem śpiewa piosenki, a po przyłożeniu do ucha drugiej ręki z telefonem mówi.
Tu reklama na You Tube Chat Divas Moja mówi po polsku, ale chyba mniej niż ta w wersji oryginalnej. Piosenki zmienia się guziczkiem na tej "szafie grającej" ;) można też podłączyć MP3, ale nie wiem do końca jak to działa, lalka piosenek nie śpiewa, tylko słychać je z głośnika, a ona mówi czy śpiewa co chce. Nie mam pojęcia czy tak ma być, czy coś jest zepsute?
Lalkę mam prawie kompletną, brak jej tylko butów. Buźkę ma fajną, taką miękką w dotyku.
tu fotka promo z netu
a tu moja




5 komentarzy:

  1. Fajna lalka! Widziałam ją na all. Gratuluję nabytku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś czytałam w opisie aukcji na allegro, że po podłączeniu mp3 lalka powinna "udawać", że śpiewa piosenki, a nie gadać swoje, a grać inne ;)
    Niemniej jednak gratuluję zakupu, fajny okaz w kolekcji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. superancka jest!pierwszy raz ją widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie przepadam za takimi "bajeranckimi" lalkami- moim zdaniem zabawka która bawi się sama ogranicza dzieciom wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja słyszałam że ta lalka mówi kiedy słucha się własnych piosenek z mp3 (co sprawia że jest dość bezużyteczna jako głośnik) a "śpiewa" tylko piosenki własne. Kto wie.

    OdpowiedzUsuń