Obserwatorzy

czwartek, 2 czerwca 2011

Barbie Diaries H7588 z 2005 roku

Do Courtney z Pamiętników Barbie dołączyła niedawno, kupiona przypadkiem na all główna bohaterka filmu. Kupiłam ją w sukience z Magii Pegaza razem z księciem Aidanem z tej bajki. Księcia w sumie też nie miałam w planach, ale miał na sobie strój księcia Dominika który musiałam mieć, także z jednego zakupu mam trzy korzyści. Teraz brak mi tylko Anniki z magii Pegaza bo sukienkę mam i ubranka dla Aidana ;)
Barbie z Pamiętników zachowała swoje kolczyki. Uczesałam ją i ubrałam w coś normalnego, dostała też gitarę Fender. W zestawie też miała gitarę, tylko inną.
fotka promo
i moja



i dla przypomnienia Courtney H7589



Pozostałe dziewczyny z filmu:
Raquelle H7592
 Tia H7590
Trzy ostatnie fotki oczywiście z netu

2 komentarze:

  1. Oryginalną buzię ma ta lala :-) W ogóle nie słyszałam o tym filmie ani nie widziałam tych lalek, a wyglądają bardzo fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bajka rysunkowa, a raczej komputerowa z Barbie w roli głównej, jedna z pierwszych chyba jakie zrobili, w tym samym stylu co inne o księżniczkach typu Księżniczka i żebraczka, Jezioro łabędzie, tylko o normalnych dziewczynach nastolatkach

    OdpowiedzUsuń