Obserwatorzy

poniedziałek, 25 marca 2013

Siostrzyczki

Dwie z trzech moich dziewczynek dostały ciuszki, choć z tej większej zaraz lecą do nowego domku ;)
Bluzeczka YoSD zapinana jest na 10 koralików :D Fioletową koronkę zrobiłam frywolitką, ciężko dopasować koronkę do materiału gdy w pobliżu nie ma porządnej pasmanterii. Pętelki do guzików też robiłam ręcznie. Kołnierzyk jest oddzielny, spódniczka na podszewce. Kwiatek frywolitkowy.


Zestaw Pukisia to typowa, biała bluzeczka z trykotu, kołnierzyk jest zdejmowany, wtedy bluzeczka może być użyta jako sportowa, spódniczka też na podszewce. Rajstopki szyłam już nieco wcześniej ;)


 wózeczek z najnowszej gazetki Barbie :)
i Lenka w wigu który jej uszyłam

Kilka wspólnych zdjęć Emilki i Lenki :)





i mała Lili, obrażona bo jeszcze goła :)
dostała tylko opaskę jak na razie i rajstopki


16 komentarzy:

  1. Śliczne dziewczynki i ślicznie ubrane! Gratuluję takiego, cudnego stadka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te Twoje panny i razem wyglądają neisamowicie, jak siostrzyczki - starsza i młodsza. Super ciuszki im poszyłaś :) Podziwiam i gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze chciałam dodać, że ta peruka dla maleństwa bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  3. ale fajne te Twoje dziewuszki! bardzo ładny ten ciemny wig!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne te ubranka. Prześliczny ten fioletowy materiał i ładnie się układa. Co to za tkanina?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ubranka. Jestem zachwycona wigiem. Możesz zdradzić tajemnicę uszycia go?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę, tu mam tutorial:) http://makarrenyblog.blogspot.com/2011/07/szyjemy-peruke-tutorial.html

      Usuń
  6. Piękne ubranka :)Fajnie dziewczynki wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń