Obserwatorzy

piątek, 25 marca 2011

Cali Girl Horseback Riding Lea z 2005 roku

Śliczna Lea ubrana jest w brązowy staniczek, na nim ma pól przezroczystą bluzkę w kolorze brudnego różu w kwiatki (bluzka ma wszyte gumki w pasie i w rękawach) dżinsy - rybaczki niebieskie, bordowy kapelusz i kowbojki. Na szyjce ma metalowy naszyjnik. Na bluzkę ma również poncho, którego ja akurat nie mam. Nie mam również kowbojek, bo kupiłam ją w klapkach koloru brązowego, które były w dodatkowym wyposażeniu lalki. Powinnam też mieć torebkę, zgrzebło dla konia i wiadro, ale niestety, tak to już jest jak kupuje się lalki z drugiej ręki.
Lea ma śliczne ciemno brązowe z jaśniejszymi pasmami włosy, po bokach zaplecione są dwa cienkie warkoczyki. Jest bardzo podobna do Lei Cali Girl, ma odrobinę ciemniejsze usta i inną fryzurę, wyglądają jak siostry ;)
Koń Lei ma identyczną grzywę i ogon, tyle że są karbowane. Koń jest koloru siwego.

Fotka promo






1 komentarz:

  1. Ja tą lalkę mam od nowości, kupioną w zestawie z koniem, też nie było tam tych rzeczy. Jedyne czego Ci brakuje to koraliki i takie cuś do ich nawlekania

    OdpowiedzUsuń