Obserwatorzy

piątek, 18 marca 2011

Blaine seria Cali Girl G8667 z 2004 roku

Drugi w kolejce na zdjęciu firmowym jest Blaine, świetny, zielonooki blondas ;)
Nabyty przez moją mamę w lumpeksie na początku mojego zbierania lalek, nie miałam wtedy zbyt wielkiego pojęcia o lalkach, dla mnie był to po prostu ładny Ken hihi.
Ubranka firmowego niestety nie mam, ale nie żałuję, bo niezbyt mi się ono podoba, wolę lalki w normalnych ubrankach.

  Zdjęcie promo w oryginalnym ubranku
a tu już moje fotki, bluzka mojej produkcji, spodnie były na nim jak go moja mama kupiła


Ps. Wróciłam po przerwie, w końcu po przeprowadzce podłączyłam internet, będę teraz wpisywać wszystko regularnie, a zaległości mam sporo ;) Przepraszam że mnie nie było i Was zaniedbałam, ale obiecuję poprawę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz