Obserwatorzy

sobota, 18 marca 2017

Płaszczyk na MNF

Dawno mnie na blogu nie było, aż wstyd. A tyle się ostatnio lalkowego dzieje. 
Sporo ostatnio robiłam a kompletnie czasu nie mam żeby to pokazać. Także dla urozmaicenia dziś moja Blanka w płaszczu który zrobiłam na drutach. Płaszczyk jest na podszewce :) Ciekawe kiedy w końcu moja taki dostanie ;)




 A tu mninifee Liria w tym samym płaszczyku :)



A na koniec prześliczny jednorożec od Schleich upolowany w lumpeksie. Prześliczny jest, biały a na grzywie ma błyszczące drobinki :) Tak mi się w zimowy krajobraz wpasował.


22 komentarze:

  1. Śliczny płaszczyk, ładnie komponuje się z zimowym tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno sam płaszczyk jak i obie dziewczyny wyglądają w nim obłędnie! Śliczne zrobiłaś im zdjęcia a jednorożec prezentuje się baśniowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, udało mi się złapać chociaż w tym roku trochę śniegu :)

      Usuń
  3. Płaszczyk wyszedł Ci świetnie. Fajnie wygląda. Upolowany jednorożec jest uroczy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i pozdrawiam również :)

      Usuń
  4. Płaszczyk prześliczny i jednorożec też, ale śnieg jest pase. Wszak za kilka dni kalendarzowa wiosna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ale ja mam takie zaległości że wrzucam wstecz i to też jeszcze nie wszystko ;)

      Usuń
  5. Płaszczyk piękny :):)
    To u Ciebie jeszcze jest śnieg ?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie ma. Ale fakt, długo leżał. To zdjęcia z grudnia i ze stycznia ;)

      Usuń
  6. jednorożec wielce smakowity -
    baaardzo Ci GO zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafił mi się jak ślepej kurze ziarno hihi :D

      Usuń
  7. Płaszczyk cuuuudooooo :)
    Jednorożec też super , w ogóle figurki z tej firmy są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak, fajne są. Pierwszy raz mam z taką do czynienia. Bardzo dopracowany jest. Aż kusi kupić kolejne :)

      Usuń
  8. Płaszczyk piękny w sam raz na zimową stylizację :)
    Jednorożca troszkę zazdroszczę bo cudny. Chętnie bym tez takiego przygarnęła ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak gdzieś wypatrzę dam znać. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. O rany, płaszczyk robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny płaszczyk.lalęta(od dziewczęta)urocze w tej scenerii.pozdrawiam.zapraszam do mnie:dlubaninylalkowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń