Obserwatorzy

sobota, 18 marca 2017

Płaszczyk na MNF

Dawno mnie na blogu nie było, aż wstyd. A tyle się ostatnio lalkowego dzieje. 
Sporo ostatnio robiłam a kompletnie czasu nie mam żeby to pokazać. Także dla urozmaicenia dziś moja Blanka w płaszczu który zrobiłam na drutach. Płaszczyk jest na podszewce :) Ciekawe kiedy w końcu moja taki dostanie ;)




 A tu mninifee Liria w tym samym płaszczyku :)



A na koniec prześliczny jednorożec od Schleich upolowany w lumpeksie. Prześliczny jest, biały a na grzywie ma błyszczące drobinki :) Tak mi się w zimowy krajobraz wpasował.


26 komentarzy:

  1. Śliczny płaszczyk, ładnie komponuje się z zimowym tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno sam płaszczyk jak i obie dziewczyny wyglądają w nim obłędnie! Śliczne zrobiłaś im zdjęcia a jednorożec prezentuje się baśniowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, udało mi się złapać chociaż w tym roku trochę śniegu :)

      Usuń
  3. Płaszczyk wyszedł Ci świetnie. Fajnie wygląda. Upolowany jednorożec jest uroczy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk prześliczny i jednorożec też, ale śnieg jest pase. Wszak za kilka dni kalendarzowa wiosna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ale ja mam takie zaległości że wrzucam wstecz i to też jeszcze nie wszystko ;)

      Usuń
  5. Płaszczyk piękny :):)
    To u Ciebie jeszcze jest śnieg ?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie ma. Ale fakt, długo leżał. To zdjęcia z grudnia i ze stycznia ;)

      Usuń
  6. jednorożec wielce smakowity -
    baaardzo Ci GO zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafił mi się jak ślepej kurze ziarno hihi :D

      Usuń
  7. Płaszczyk cuuuudooooo :)
    Jednorożec też super , w ogóle figurki z tej firmy są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak, fajne są. Pierwszy raz mam z taką do czynienia. Bardzo dopracowany jest. Aż kusi kupić kolejne :)

      Usuń
  8. Płaszczyk piękny w sam raz na zimową stylizację :)
    Jednorożca troszkę zazdroszczę bo cudny. Chętnie bym tez takiego przygarnęła ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak gdzieś wypatrzę dam znać. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. O rany, płaszczyk robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny płaszczyk.lalęta(od dziewczęta)urocze w tej scenerii.pozdrawiam.zapraszam do mnie:dlubaninylalkowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenko. Ja już na Fb pisałam, że płaszczyk jest rewelacyjny. Ale co tam, mogę napisać jeszcze raz, bo jest co chwalić. Wiem co mówię. To nie łatwe dziergać takie skomplikowane wzory w lalkowym rozmiarze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie zrobiony płaszczyk. Tym bardziej podziwiam, że w takim małym rozmiarze. To sztuka robic takie maleństwa.
    Pozdrawiam Cię wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, dawno nie pokazywałaś swoich skarbów :*

      Usuń
  13. Śliczne te lalki, a płaszczyk? Jak marzenie! aż samej chciałby się taki mieć, tal elegancki :) Laleczki też śliczne, gdyby normalnie tak ładne lalki projektowali, to byłoby super, ale przynajmniej można się wykazać. Choć teraz i tak ładne lalki robią https://podpowiadamy.pl/lalki-barbie-to-klasyka-caly-czas-na-topie/ i można podziwiać wiele ślicznych barbie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Tak, robia ładne lalki, mam sporo nowych fashionistas mattela, jednak te ich niedoróbki zniechęcają do zakupu. Nogi pół matowe pół błyszczące, wyciekający klej z włosów, zez, krzywo namalowane usta, sztywne ciała, byle jakie ubranka z koszmarnych materiałów, przy ciałkach MTM sporo wystających kawałków nie usuniętych po odlewie lalki. Mattel z jakością spada na sam dół. Niedoróbki mają nie tylko masówki, ale też lalki z wyższej półki. Kupiłam ostatnio grubą mulatkę the look na artykułowanym ciałku, nogi też nie dorobione choć ładniej mimo wszystko wyglądają, włosy masakra, loki zwijają się w filc, musiałam prostować, ma spłaszczenie na nosie i na czole, smartfon ma krzywo nadruk ekranu. Za te pieniądze ona powinna być idealna.

      Usuń
  14. Wspaniały płaszczyk, jestem pod wrażeniem misternej roboty. :)

    OdpowiedzUsuń