Obserwatorzy

wtorek, 29 listopada 2011

Reszta kinderków


Jaskiniowcy
Jakieś kosmiczne myszki?
Tom i Jerry - Toma nie mam żadnego, pierwsza mysz trzymała na palcu ciężarki, gdzieś to mam w zabawkach
Żółwiki - ten pierwszy siedział na liściu
seria rycerska, ale to chyba z tych jajek które składają się z dwóch połówek

 Pieski - mam gdzieś jeszcze jednego jak znajdę to dorzucę
Pingwiny - nie są ręcznie malowane tylko plastikowe
Nie wiem od czego toto, może ktoś rozpozna z jakiej serii
To by było na tyle, dziękuję za uwagę :)

3 komentarze:

  1. w dzieciństwie zbierałam wszystkie kolekcje z jajek niespodzianek - do tej pory gdzieś mam pierwsze (i drugie) hipcie, krokodylki, pingwinki, lewki i...jeszcze sporo innych:) niestety tych nowych już nie ogarniam:( nie jestem w stanie pomóc w identyfikacji.
    ale blog jest fajny, więc dodaje go do obserwowanych i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o ostatni obrazek, te oczy po lewej to część z serii Wesołe Kredki (tak są zazwyczaj nazywane na allegro, ale nie wiem czy to na sto procent właściwa nazwa) - to były różnokolorowe ludki w kapeluszach, którymi można było rysować, sama mam kilka z nich, któregoś dnia wstawię na bloga ich zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Królestwo za jaskiniową kobietkę! U mnie same meny siedzą. A tych nowych żółwików też mam za 2-3. Podobały mi się, bo przyponinały pierwszą serię :)

    OdpowiedzUsuń