Obserwatorzy

piątek, 26 listopada 2010

Barbie camping Family - Skipper i Stacie

Odkupiłam od koleżanki Skipper i Stacie z serii Camping Family z 2009 roku. Muszę upolować jeszcze Barbie, Kena i Kelly.

Skipper, nr katalogowy P6713, ma proste włosy do pasa, blond z różowymi pasemkami. Na wielkość jest taka sama jak nastolatki z Mattel typu Hanna Montana czy Gabriella z High School Musical.
Ubrana jest w bluzkę z naszytym paseczkiem i srebrnym kapturem, krótkie spodnie do kolan są z brokatowego dżinsu, na stopach ma różowe trampki, nie wiem czy to jej oryginalne, bo na promo ma inne

Powinna mieć jeszcze aparat fotograficzny i książkę

Tu na zdjęciu promo wygrzebanym z sieci

Stacie, nr kat. P6712 - jest niższa od Skipper, ma śliczną sukienkę z falbankami, choć nie wiem czemu moja ma jedną falbankę różową a na promo są dwie? Brak mi do niej skarpetek i lampy naftowej. Na nóżkach ma różowe sandałki, ma też śliczne falowane włoski z grzywką i piegi na nosie :)

Skipper i Stacie
 Stacie


 dla porównania wielkości dziewczyny z lalką Sharpay z HSM
 Tu na promo z małą Kelly której niestety nie mam

I reszta brakująca mi do serii: Barbie i Ken na zdjęciach promo z sieci


3 komentarze:

  1. Witaj my wolimy lalki z lat 80 i 90 bardzo podoba nam się Twoja perfumowa Barbie z wcześniejszego posta, chcielibyśmy kiedyś kupić sobie taką, ale jakoś nigdzie nie ma.
    Pozdrawiamy i dzięki za komentarze

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja już jej nie mam, ale chyba kilka jeszcze sprzedam bo za ciasno mi się zrobiło na półkach :) tylko jeszcze nie wiem które, wszystkie lubię, ale najbardziej płaskostope z mattela i księżniczki oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że już wybyła od Cibie z chęcią byśmy ją przygarnęli.

    OdpowiedzUsuń