Obserwatorzy

środa, 19 maja 2010

Rapunzel Talking Ken as Prince Stefan #55535 z 2001 roku

Była już Roszpunka, dziś więc wstawię jej ukochanego Stefana. Nie jest to niestety książę z tej samej serii co Roszpunka, ale może jeszcze kiedyś uda mi się tamtego kupić.
Stefan ma na plecach guziczek, dzięki któremu może mówić. Wydaje z siebie 6 odgłosów: dźwięk fanfar, marsz weselny, cmoknięcie (są to bardzo krótkie dźwięki). Mówi też trzy zdania po angielsku: Kocham Cię, Czy pójdziesz ze mną na bal? i Roszpunko, Roszpunko, rzuć mi włosy swoje.  
Nie mam jego oryginalnego ubranka, bo kupiłam gołego z e-bay, także czeka biedaczek w kolejce aż się zlituję i w końcu mu strój uszyję (albo kupię).



Zdjęcie promo z sieci

2 komentarze:

  1. "Roszpunko, Roszpunko, rzuć mi włosy swoje"- bym się chyba zsikała ze śmiechu jakby mi facet takim tekstem zarzucił :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz całkowitą rację hihi

    OdpowiedzUsuń